130 ne için aranır?
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, güvenli olmayan ürünlerin bildirilmesi için kurulan “Alo 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı”nın hizmete alındığını belirterek, “Bildirimler ve şikayetler en kısa sürede değerlendirilerek sonuçlandırılacak.” dedi.
130 neyin numarasıdır?
Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110176Merhaba, karayolları159130Sıhhi acil durum112177Telekomünikasyon santrali161131Merhaba, doktorum yanımda11317820 daha fazla hat
130 hattı nedir?
27 Ocak 2016 tarihinde yayımlanan Asansör Piyasa Gözetimi ve Denetimi Yönetmeliğinin uygulanmasına bağlı olarak ALO 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı kurulmuştur. 2018 yılının ilk beş ayında bu hatta 1.028 çağrı alınmıştır.
Bir esnafı nereye şikâyet edebilirim?
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e, Alo 175 tüketici bilgilendirme hattı hakkında bilgi verdi.
183 ne için kullanılır?
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.
Alo 128 nedir?
Turizm polisi – 126; Trafik polisi – 128; Elektrik ihbarı – 121; Gaz ihbarı – 129; Cep telefonlarında – 112.
131 neyin numarası?
Kablosuz tarifelerÜcretsiz özel servis numaralarıAcil sağlık numarası112Alo AFAD122TCDD Acil durum bildirim numarası131Acil servis destek numarası13211 diğer hatlar
Alo 172 neresi?
“Vatandaşlarımıza daha etkin hizmet verebilmek ve ulaşılabilirliğimizi artırmak için 172 Alo Meteoroloji Çağrı Merkezi’ni kuruyoruz. Bu sayede üretilen hizmet ve ürünler vatandaşlarımızın 7/24 hizmetinde olacak.”
189 neyin telefonu?
Acil durum numaralarıAcil durum irtibat numaralarıAlo Ambulans112Alo Sahil Güvenlik158İş ve işçi bul180Vergi bilgileri18918 daha fazla satır
Gürültü için neresi aranır?
Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.
Gıda şikayeti nasıl yapılır?
Tarafımıza iletilen şikayetlerin takibi; Şikayetçi Alo 174 veya T.R.’yi arayabilir. Bu işlem www..tr adresinden kimlik numarası girilerek yapılabilir. Şikayette bulunan başvurucunun kimlik bilgilerini vermesi gerekmektedir.
Ürün şikayeti nereye yapılır?
Başvurular, tüketicinin yerleşim yerinin veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine yapılabilir. İl sınırları içerisinde il tüketici hakem heyetleri, ilçe sınırları içerisinde ise ilçe tüketici hakem heyetleri kurulabilir.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek ihbarı yerinde kontrol eder. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli tedbirler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Bir işyeri nasıl şikayet edilir?
Çalıştığım kurumu nereye şikayet edebilirim? Çalıştığınız kurum size karşı iş hukukuna aykırı davranıyorsa ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi’ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne şikayette bulunabilirsiniz.
Alo 175 ne işe yarar?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
122 ne zaman aranır?
122’yi arayarak tamamen ücretsiz ulaşılabilen merkez, özellikle kış aylarında kar nedeniyle kapalı olan yollarda meydana gelen olaylar, acil durumlar ve her türlü afetler hakkında bilgi veriyor. Vatandaşların 122’yi arayarak haftanın 7 günü, günün 24 saati ulaşabildiği merkez ofisten güncel haberler alınabiliyor.
189 ne için aranır?
Ayrıca, Vergi İletişim Merkezi tarafından sağlanan hizmet yelpazesinin genişletilmesine yönelik çalışmalar devam etmektedir. Vergi İletişim Merkezi’ne ulaşmak için evden 189’u, yurt dışından ise 00903121891122’yi arayabilirsiniz.
172 telefon numarası nedir?
Dünya Meteoroloji Günü dolayısıyla bir otelde konuşma yapan Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, “Vatandaşlarımıza daha etkin hizmet verebilmek ve ulaşılabilirliğimizi artırmak amacıyla 172 Alo Meteoroloji Çağrı Merkezi’ni kuruyoruz.” dedi.
Bilgi almak için 155 aranır mı?
Hemen 24 saat beklemeden 155 numaralı polis acil numarasını arayın ve durumu anlatın. Çocuğunuzun adını ve soyadını, yaşını, giyimini ve ten rengini ve çocuğunuzun varsa özel özelliklerini belirtin ve aramaya devam edin.